Menu
%
Din bonus
Alle ordrer leveres indenfor 1 - 6 hverdage
Gratis fragt til pakkeshop i Danmark ved køb over 495 kr
90 dages bytteret

Kontakt 

Du kan kontakte os på 71 99 28 30 mellem 10.00 og 15.30 på hverdage eller på info@kopk.dk, som vi besvarer inden for 24 timer i hverdagene. 

( Husk at vi fra dags dato 15.03.2017 ikke kan tilbyde brudgaranti på Royal Copenhagen. Da vi ikke kan blive tilknyttet deres brudgarantiordning. )

Bemærk at der kan forekomme forlænget leveringstid på varer bestilt
under kampagneperioden.

Husk pga. af påske vil der være forlænget leveringstid

Returpakker til KopK sendes til adressen:
KK Fakse A/S
Borupvej 2-4
4683 Rønnede
 
 
 
 

Levering og fragtpriser

 
Varer som bestilles på KopK sendes med GLS med et Track-and-Trace-nummer. Track din ordre her
 
 
GRATIS FRAGT:
Fragten er gratis ved køb over 495 kr.
(Til GLS Pakkeshop)
Ved køb over 999 kr. er fragten gratis uanset leveringsmetode
 
Levering til GLS Pakkeshop (40 kr.)
(GRATIS ved køb over 495 kr.)

Vælg et afhentningssted tæt på dig. Du får en SMS og en mail så snart pakken er klar til afhentning. En Pakkeshop er et GLS udleveringssted, typisk med udvidede åbningstider, da de ligger i supermarkeder og lignende.
 
Forsendelse til adresser i Danmark (49 kr.)
(GRATIS ved køb over 999 kr.)
Pakken leveres med GLS direkte til din privatadresse eller erhvervsadresse. Hvis du ikke er hjemme kan du afhente pakken på en pakkeshop næste dag.
 
Afhentning hos Kopk
Du kan spare fragten helt ved at afhente dine bestilte varer på vores lager i Faxe imellem kl 10-14 mandag til fredag. Vi sender en e-mail så snart din ordre er klar til afhentning.
Adresse:
Borupvej 2-4
4683 Rønnede
 
Leveringstid
Ved ordrer til levering i Danmark er leveringstiden 1-6 arbejdsdage fra ordredatoen. Bemærk at der kan forekomme ekstra leveringstid på varer, som skal bestilles hjem direkte fra leverandøren. Skulle dette ske, får du besked via mail. Ved ordrer til levering i udlandet er leveringstiden 5-10 hverdage (leveringtiden til Grønland er 9-14 hverdage), forudsat den eller de ønskede varer eller antal er på lager. Al forsendelse sker med GLS.
 

Udenlandske fragtpriser

Tyskland (99 kr. i fragt)

Sverige (99 kr. i fragt)

Norge (200 kr. i fragt)

EU lande (200 kr. i fragt)

Grønland (1-5 produkter: 400,- / 6-11 produkter: 800,- / 12+ produkter: 1200,-)

 
Bemærk ved levering til Norge
Hvis du har bestilt en pakke med levering til Norge, vil forsendelsen ved ankomst til Norge bli belagt med evt. norsk moms og fortollingsgebyr.
 
Som hovedregel gjeld:
- Forsendelser av vare med verdi inntil kr 200, - og private gaver inntil kr 1000, - (Toll-og avgiftsfrie sendinger)
- Forsendelser av vare med verdi mellom NOK 200, - og kr 1000, - (forenklet fortolling)
- Forsendelser av vare med verdi på NOK 1000, - (Vanlig fortolling)
 
Hvis du har ytterligere spørsmål må du gjerne kontakte oss eller finne svar på toll og posten`s hjemmesider.

 

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os eller finde svar på toldvæsenets og postens hjemmesider:

http://toll.no/templates_TAD/MainTopic.aspx?id=244979&epslanguage=no

http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Fortolling/760.cms

 

Returnering og ombytning

Fortrydelsesret
Fortryder du købet hos KopK, har du altid 90 dages fuld bytteret og 14 dages fuld returret fra den dag du modtager varen. Ved brug af fortrydelsesretten skal du sende os en meddelelse via e-mail eller almindelig brev. og opgive ordrenr.
 
Adresse
KK Faxe A/S
Borupvej 2-4
4683 Rønnede
Mail adr. info@kopk.dk
 
Særregel for Norge. Fortryder du dit køb, og retunere varen fratrækkes fragten kr 200 ved tilbagebetallingen af ordrens beløb.

Du skal være opmærksom på at fortrydelelseretten  ikke gælder ved at nægte at modtage varen eller at udlade at afhente den ved transportøren.

Ved brug af fortrydelseretten skal du selv betale for portoen når du sender varen retur til os.

Den vare du ønsker at sende retur, skal sendes forsvarligt og i original emballage. Varen skal altid returneres i  samme stand og mængde, som da du modtog den. Når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes, refunderer vi købesummen til din konto.

Fortrydelsesretten gælder ikke for varer hvor du har fjernet forseglingen/emballagen, og af sundhedsbeskyttelses eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at returneret. det kan eksempelvis være eltandbørster personlige produkter, fordøjelige artikler mv, hvis emballagen er brudt.

Ved eventuelle skader, som opstår under transporten, ved returnering af en vare er du selv ansvarlig for.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. 

 

Varens stand, når du returnerer den
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Varen skal desuden returneres i original emballage, som ikke er beskadiget eller har synlige mærker. Emballagen har betydning for varens værdi, og vil ved beskadigelse have en betydelig værdiforringelse af varen. 

 
Sådan gør du
For returnering af en vare bedes denne sendes til nedenstående adresse. 
 
Adresse:
KK Faxe A/S
Borupvej 2-4
4683 Rønnede
 
Når du returnerer varen med posten, bedes du udfylde og vedlægge nedenstående returseddel. Når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes refunderer vi købesummen til din konto, hvorfra beløbet er trukket.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling. Varen skal sendes direkte til adressen: KK Fakse A/S Borupvej 2-4 4683 Rønnede.

Hent returseddel her (PDF)

 

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. 


Tilbagebetaling

Vi foretager tilbagebetalinger som returvarerne indkommer. Vi krediterer din tilbagebetaling til det samme betalingskort, du brugte ved ordreafgivelsen. 

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Har du betalt med kreditkort, og skal du have penge tilbage, skal du være opmærksom på, at der, afhængig af korttypen, kan være en væsentlig forsinkelse fra vi annullerer betalingen til beløbet frigives. Har du betalt med Dankort bør du modtage pengene inde for 1-2 arbejdsdage. Har du derimod benyttet Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB, American Express eller Diners Club kan der går op til 28 bankdage.
 

Returseddel

For returnering af en vare bedes denne sendes til nedenstående adresse.
 
Adresse:
KK Faxe A/S
Borupvej 2-4
4683 Rønnede
 
Når du returnerer varen med posten, bedes du udfylde og vedlægge nedenstående returseddel. Når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes refunderer vi købesummen til din konto, hvorfra beløbet er trukket.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hent returseddel her (PDF)

Sikker Betaling

Hvad kan man betale med?

Du kan betale med følgende betalingskort:
  • Dankort, Visa, Visa Electron, Visa-Dankort, MasterCard, eurocard og Maestro. 
  • Bankoverførsel. Bemærk: Har vi ikke modtaget betalingen inden for 5 hverdage, annulleres din ordre. OBS! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere her.
  • PayPal
  • EAN-nummer: Vi leverer gerne til det offentlige, kommuner og stat. Opret en ordre og vælg EAN-nummer i stedet for kortbetaling, når du går til betaling.>
Der tages ikke gebyr ved betaling på KopK.
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra KopK. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
 
 
Hvornår trækkes pengene?
Pengene bliver først trukket fra din konto, når vi har afsendt din ordre fra vores lager.
 
Sikker betaling
Vi benytter et sikkert ordre- og betalingssystem ePay, som følger PCI-standarden. Betalingen godkendes herefter af danske PBS/Nets. Når du bliver sendt til betalingssiden, oprettes den sikre SSL-krypteret forbindelse mellem din enhed og ePay, vores betalingsudbyder, som er certificeret efter PCI-standarden se (www.epay.dk).
 
Al kommunikation og alle informationer du indtaster i forbindelse med et køb er krypteret (SSL), hvilket garanterer en sikker handel. Krypteret kommunikation betyder, at hverken KopK eller andre kan få adgang til de oplysninger, du indtaster. Dine betalingsoplysninger sendes altså ikke til os, men direkte til vores betalingsudbyder, som herefter underretter os om din betaling.
 
Betalingssiden består af to dele: en visuel ramme sendt fra os over en ukrypteret forbindelse, og en betalingsformular sendt fra ePay over den krypterede forbindelse. Da forbindelsen mellem din enhed og vores server ikke er krypteret, vil du ikke se den lille hængelås i adressefeltet, som normalt angiver en sikker forbindelse. Dette har ingen betydning for din sikkerhed.
 
Ved betaling med Visa Electron, MasterCard, Visa, Maestro eller American Express tillægges Tellers gebyr på 1,50% af den samlede pris. Gebyret for udenlandsk udstedte kreditkort er 2,90% af den samlede pris, bortset fra American Express og JBC, som er 3,75% af den samlede pris. Ved betaling med PayPal tillægges Tellers gebyr på 2,60 + 3,40%. Betaling med Visa/Dankort og Dankort er gratis. 
 
Bestilling
På KopK kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.
 
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Når du handler med KopK, indgås aftaler på dansk.
 
Det er ikke muligt at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, kan du sende en mail til info@kopk.dk.

Reklamation

Reklamationsret
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 2 år på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden for 2 år fra købsdatoen. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af egen skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere når du har konstateret fejlen eller manglen. I henhold til reklamationsretten kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene refunderet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Har du modtaget en defekt vare, skal kundeservice kontaktes senest 5 hverdage efter modtagelse. 
 
Sådan gør du
Du må ikke sende varen retur før, du har kontaktet vores kundeservice pr. mail eller telefon, da vi skal tage stilling til, om varen skal sendes retur eller ej. Hvis varen skal sendes retur, vil du modtage en returlabel på mail. Når vi har modtaget din reklamation, vil vi behandle den hurtigst muligt. Du får relevant information undervejs.
 
 
Returnerer du varen, bedes du udfylde og vedlægge nedenstående reklamationsseddel.
 
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.
 

Hent reklamationsseddel her (PDF)

Rabatkoder og Gavekort

Sådan anvender du en rabatkode
En rabatkode anvendes ved at indtaste koden i indkøbskurven, inden du går videre til betaling. Rabatbeløbet fratrækkes først din ordre, når du trykker på knappen "Anvend". Det er ikke muligt at anvende en rabatkode efter købet er gennemført, så husk at tjekke om beløbet er trukket fra, før du fortsætter din betaling. 
 
Bemærk, at rabatkoder eller gavekortkoder ikke kan kombineres. Der kan altså kun bruges én kode ved hvert køb. 
 
Betal med gavekort
Et gavekort indeholder en kode, som du skal indtaste i "Indkøbskurven" inden du går videre til betaling. Beløbet fratrækkes først din ordre, når du trykker på knappen "Anvend". Det er ikke muligt at anvende en gavekort-kode efter købet er gennemført, så husk at tjekke om beløbet er trukket fra, før du fortsætter din betaling.
 

Track din ordre her

Varer, som bestilles via netbutik sendes som standard til GLS pakkeshop, anden leveringsform kan vælges og bliver tildelt et Track-and-trace nummer. Nummeret modtager du på e-mail og herefter har du adgang til oplysninger om, hvor din pakke befinder sig.
 
Der kan gå op til 12 timer fra du modtager mailen, til du kan benytte dit Track-and-trace nummer til at følge din pakkes status. Følg pakken ved at indtaste nummeret i feltet nedenfor eller på GLS hjemmeside ►
 
 
Modtager du ikke din pakke inden for 2-3 arbejdsdage efter afsendelse, beder vi dig venligst kontakte os, så vi kan løse problemet med GLS.

Cookies

Dette website anvender cookies. En cookie er et stykke information, der lagres i din egen browser når du anvender KopK. KopK bruger cookies til at opsamle information om brugernes færden på sitet. Der er altså ingen personlige oplysninger gemt i vores cookies, og de kan ikke indeholde virus. Informationerne indsamles af KopK og det er udelukkende KopK der kan anvende disse informationer. De afgives aldrig til tredjepart.
 
Informationerne anvendes af KopK for at forbedre brugeroplevelsen. Vores cookies har en teknisk funktionalitet, så vi kan huske dine præferencer. De bruges for eksempel til at gennemføre et køb eller service, som oplysningerne er indsamlet i forbindelse med. Det kan være at opbevare og genkalde dine varer i sitets indkøbskurv og ønskeliste. Vi anvender ligeledes cookies med et statistisk formål, der muliggør trafikmåling, så vi ved hvor mange, der besøger vores site. Til dette formål anvender vi cookies fra Google Analytics til at måle trafikken på websitet.
 
Fravalg af Cookies
Du kan altid fravælge brugen af cookies og slette eller blokere disse på din computer. Dette vil dog forringe brugeroplevelsen på KopK. Læs om disse muligheder hos din egen browserleverandør eller se en vejledning her: minecookies.org/cookiehandtering
 
Læs mere om cookies her:
www.minecookies.org
 
Logstatistik bruges på KopK og betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades mm. På KopK anvendes logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter.
 
Oplysninger afgivet til KopK videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
 

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

KopK ejes og drives af KK Fakse A/S
Borupvej 2-4
4683 Rønnede
Mail: info@kopk.dk
Tlf: 71 99 28 30
Etableringsår: 1981
CVR nr.: 37057010
 

( Husk at vi fra dags dato 15.03.2017 ikke kan tilbyde brudgaranti på Royal Copenhagen. Da vi ikke kan blive tilknyttet deres brudgarantiordning. )

 

Sådan handler du hos os
For at foretage et køb på KopK skal du igennem 5 trin.
 
1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen. 
2. Indtast dine personlige oplysninger 
3. Vælg forsendelses/betalingsmåde 
4. Godkend vores forretningsbetingelser 
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet
 
Persondatapolitik 
Når du handler hos KopK skal du lade dig registrere med følgende oplysninger: navn, adresse, e-mail samt telefonnummer. Personoplysningerne registreres hos KopK og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes.
 
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
 
Som registreret hos KopK, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til KopK via e-mail: info@kopk.dk.
 
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
 
Oplysninger afgivet til KopK videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. 
 
Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.
 
Prispolitik 
Alle priser i KopK netbutik er angivet i danske kroner og inklusiv moms.
 
Moms 
Alle priser i KopK netbutik er angivet inklusiv dansk moms. KopK trækker momsen fra ved forsendelser til følgende lande: Grønland, Færøerne, Island samt alle lande uden for EU. Til nogle lande skal der påregnes landets egen Told. Dette har ikke noget med KopK at gøre.
 
Hvad kan man betale med?

Du kan betale med følgende betalingskort:
  • Dankort, Visa, Visa Electron, Visa-Dankort, MasterCard, eurocard og Maestro. 
  • Bankoverførsel. Bemærk: Er betalingen ikke modtaget hos os inden for 5 hverdage, annulleres din ordre. OBS! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere her.
  • PayPal
  • Klarna
  • Viabill
  • EAN-nummer: Vi leverer gerne til det offentlige, kommuner og stat. Opret en ordre og vælg EAN-nummer i stedet for kortbetaling, når du går til betaling.
Der tages ikke gebyr ved betaling på KopK.
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra KopK. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
 
Salgs- og leveringsbetingelser
Nedenstående generelle salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra KopK, Borupvej 2-4, 4683 Rønnede, samt Internet butik: www.KopK.dk, e-mail: info@kopk.dk. Alle aftaler indgåes på dansk.
 
Oplysningspligt overfor børn og unge (personer u/18 år)
Du skal være fyldt 18 år for at handle på KopK – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.


Betaling
Når du bliver sendt til betalingssiden, oprettes en sikker, SSL-krypteret forbindelse mellem din enhed og ePay, vores betalingsudbyder, som er certificeret efter PCI-standarden se (www.epay.dk).

Betalingssiden består af to dele: en visuel ramme sendt fra os over en ukrypteret forbindelse, og en betalingsformular sendt fra ePay over den krypterede forbindelse.

Dine betalingsoplysninger sendes ikke til os, men direkte til vores betalingsudbyder, som herefter underretter os om din betaling.

Da forbindelsen mellem din enhed og vores server ikke er krypteret, vil du ikke se den lille hængelås i adressefeltet, som normalt angiver en sikker forbindelse. Dette har ingen betydning for din sikkerhed.

Ønskes yderligere dokumentation af vores betalingsløsning, kan du blot skrive til os gennem kontakt.

Ved betaling med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro eller American Express tillægges Tellers gebyr på 1,50% af den samlede pris. Gebyret for udenlandsk udstedte kreditkort er 2,90% af den samlede pris, bortset fra American Express og JBC, som er 3,75% af den samlede pris. Ved betaling med PayPal tillægges Tellers gebyr på 2,60 + 3,40%.

Rabatkoder
Bemærk, at rabatkoder ikke kan kombineres. Der kan altså kun bruges én rabatkode ved hvert køb. Rabatkoder anvendes i "Indkøbskurven", inden du går til betaling.

Levering
Varer, som bestilles via KopK netbutik sendes som standard til GLS pakkeshop, anden leveringsform kan vælges.

Ved bestillinger til levering i Danmark er leveringstiden 1-6 hverdage, forudsat at den ønskede vare eller antal er på lager. Øvrigt udland: normalt mellem 2-10 hverdage. Kontakt os for præcis leveringstid.

Bemærk at der kan forekomme ekstra leveringstid på varer, som skal bestilles hjem direkte fra leverandøren. Skulle dette ske, får du besked via mail. Da vi kører lager sammen med den vores fysiske butik, kan der også opstå situationer hvor varen ikke kan leveres, selvom du har modtaget en ordrebekræftelse. Især ved udsalg, hvor der er stor efterspørgsel på varerne kan varerne nå at blive solgt, før vi får ændret lagerantal.

Såfremt du ved modtagelse af en pakke fra KopK konstaterer mangler eller umiddelbare defekter skal du kontakte os via tlf. 71 99 28 30 eller e-mail: info@kopk.dk

Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på KopK.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

  • a) har modtaget din vare
  • b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
  • c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via mail: info@kopk.dk I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik: Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstraomkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform nd den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde aftalen. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, bedes varen sendes til:
KK Faxe A/S
Borupvej 2-4
4683 Rønnede

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse.

Har du betalt med kreditkort, og skal du have penge tilbage, skal du være opmærksom på, at der, afhængig af korttypen, kan være en væsentlig forsinkelse fra vi annullerer betalingen til beløbet frigives. Har du betalt med Dankort bør du modtage pengene inde for 1-2 arbejdsdage. Har du derimod benyttet Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB, American Express eller Diners Club kan der går op til 28 bankdage.
 

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores formular.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.
 

Reklamationsret

( Husk at vi fra dags dato 15.03.2017 ikke kan tilbyde brudgaranti på Royal Copenhagen. Da vi ikke kan blive tilknyttet deres brudgarantiordning. )

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 2 år på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden for 2 år fra købsdatoen. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af egen skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere når du har konstateret fejlen eller manglen. I henhold til reklamationsretten kan du enten få varen repareret, ombyttet, refunderet pengene eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Har du modtaget en defekt vare, skal kundeservice kontaktes senest 5 hverdage efter modtagelse.

Sådan gør du
Du må ikke sende varen retur før, du har kontaktet vores kundeservice pr. mail eller telefon, da vi skal tage stilling til, om varen skal sendes retur eller je. Hvis varen skal sendes retur, vil du modtage en returlabel på mail. Når vi har modtaget din reklamation, vil vi behandle den hurtigst muligt. Du vil blive kontaktet pr mail med nyt om din reklamation.

Når du skal returnerer en defekt vare, bedes du udfylde og vedlægge nedenstående reklamationsseddel.

Hent reklamationsseddel her (PDF)

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kunderservice på info@kopk.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

 

Levering og fragtpriser

 
Varer som bestilles på KopK sendes med GLS med et Track-and-Trace-nummer. Track din ordre her 
 
GRATIS FRAGT:
Fragten er gratis ved køb over 500 kr.
(Til GLS Pakkeshop)
 Ved køb over 999 kr. er fragten gratis uanset leveringsmetode
 
Levering til GLS Pakkeshop (40 kr.)
(GRATIS ved køb over
500 kr.) 
Vælg et afhentningssted tæt på dig. Du får en SMS og en mail så snart pakken er klar til afhentning. En Pakkeshop er et GLS udleveringssted, typisk med udvidede åbningstider, da de ligger i supermarkeder og lignende.
 
Forsendelse til adresser i Danmark (49 kr.)
(GRATIS ved køb over 999 kr.) 
Pakken leveres med GLS direkte til din privatadresse eller erhvervsadresse. Hvis du ikke er hjemme kan du afhente pakken på posthuset næste dag. 
  
Leveringstid
Ved ordrer til levering i Danmark er leveringstiden 1-6 arbejdsdage fra ordredatoen. Bemærk at der kan forekomme ekstra leveringstid på varer, som skal bestilles hjem direkte fra leverandøren. Skulle dette ske, får du besked via mail. Ved ordrer til levering i udlandet er leveringstiden 3-10 dage, forudsat den eller de ønskede varer eller antal er på lager. Al forsendelse sker med GLS.
 

Udenlandske fragtpriser

Sverige (99 kr. i fragt)

Tyskland (99 kr. i fragt)


Norge (200 kr. i fragt)

EU lande (200 kr. i fragt)

Grønland (1-5 produkter: 400,- / 6-11 produkter: 800,- / 12+ produkter: 1200,-)
 
Bemærk ved levering til Norge
Hvis du har bestilt en pakke med levering til Norge, vil forsendelsen ved ankomst til Norge bli belagt med evt. norsk moms og fortollingsgebyr.
 
Som hovedregel gjeld: 
- Forsendelser av vare med verdi inntil kr 200, - og private gaver inntil kr 1000, - (Toll-og avgiftsfrie sendinger) 
- Forsendelser av vare med verdi mellom NOK 200, - og kr 1000, - (forenklet fortolling) 
- Forsendelser av vare med verdi på NOK 1000, - (Vanlig fortolling)
 
Hvis du har yderligere spørsmål må du gerne kontakte oss eller finne svar på toll og posten`s hjemmesider.

 

Bonustrappe

Vi bliver altid glade når du bestiller dine nye varer hos Kopk.dk! Derfor vil vi gerne give en ekstra BONUS til dig, der bestiller for mere end 495 kr. og opefter.

 

%
Din bonus
1
Trin 1
Køb for mere end 495 kr. og få gratis fragt. (Til GLS Pakkeshops)
2
Trin 2
Køb for mere end 1500 kr. og få gratis fragt samt et gavekort på 25 kr.
3
Trin 3
Køb for mere end 2500 kr. og få gratis fragt samt et gavekort på ialt 50 kr.
 
 
Sådan gør du
Du lægger dine varer i kurven præcis som du plejer. De tre bonus-trin bliver aktiveret helt automatisk afhængig af hvor stort et beløb der ligger i din indkøbskurv. 

Du kan altid se din bonus i indkøbskurven.
 
Betingelser
Når du gennemfører din ordre vil du, alt efter ordrens beløb, optjene et gavekort af variabel størrelse. Fra ordren afsluttet vil der gå 3 uger før du modtager gavekortet pr. mail. 

Hvis du benytter din returret på en eller flere af varerne, vil beløbet på gavekortet ændres tilsvarende. Har du f.eks. købt for 2500 kr. vil du opnå et gavekort på 50 kr. Vælger du at returnere en vare, som bringer dit ordrebeløb under 2500 kr. vil Trin 3 (25 kr.) blive fratrukket gavekortet. Hvis din ordre kommer under 1500 kr. vil du ikke modtage gavekortet. 

Skulle vi ikke være i stand til at levere en eller flere varer, får du stadig dit gavekort. 

Gavekortet gælder KUN på webshoppen, www.kopk.dk og er gyldigt i 60 dage fra gavekortets udstedelsesdato.

Taxfree Shopping

Vi sælger momsfrit til Norge og Grønland. Momsen udgør 20%, og bliver fratrukket hele dit køb, når du går til betaling.

Der er i øjeblikket ingen ledige stillinger.

 

Kontakt

Finder du ikke de svar du leder efter på denne side, er du velkommen til at skrive eller ringe til os.

Tlf.: (+45) 71 99 28 30

Telefonens åbningstider
Mandag - Fredag 10:00 - 15:30

Email: info@kopk.dk

Anvend formularen herunder for at sende en mail direkte til kundeservice
Vælg emne
Vi bestræber os på at besvare alle mails inden for 24 timer i hverdagen.